حوله تن پوش
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

حوله تن پوش از جمله مهم ترین و پرکاربرترین کالای حمام است که در مدلها و رنگها و جنسهای متنوعی تولید می شود و سایز های متفاوتی دارد که باید متناسب با اندام خود از آن استفاده کنید.امروزه استفاده از حوله تن پوش رواج بسیار زیادی پیدا کرده و راحتی را پس از استحمام به شما می بخشد. قبل از خرید حوله تن پوش به موارد بسیاری باید توجه کنید که د ر ادامه چند نمونه از آن را بیان می کنیم.

جنس حوله تن پوش

حوله تن پوش ها جنس های متفاوتی دارند که غالبا از پنبه ، الیاف مصنوعی (پلی استر)، پشم و… در تولید آنها استفاده می شود و معمولا مهم ترین نکته ای که در جنس حوله تن پوش باید به آن توجه داشت جذب بالای آب در آن است که باعث می شود به راحتی پس از استحمام مو و بدن خود را خشک کنید همچنین سبکی حوله تن پوش هم از عواملی هست که مستقیما به جنس آن بستگی دارد.

حوله تن پوش ها و همه انواع حوله دارای پرز هایی می باشد که باعث جذب آب در آنها می شود و این پرزها در طول زمان نباید تغییر رنگ و حالت بدهند بنابراین این مورد از مواردی است که باید به آن توجه کنید . همچنین در هنگام شستشوی حوله تن پوش از پاک شدن حوله از مواد شوینده اطمینان حاصل نمایید زیرا اگر موارد شوینده داخل پرزهای حوله تن پوش باقی بماند باعث ایجاد میکروب و آلودگی در آن می شود.

سایز حوله تن پوش

حوله تن پوش ها دارای سایز بندی متفاوتی می باشد که شما مطابق با اندام خود می توانید از آن استفاده کنید البته کاربرد حوله تن پوش و استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید نیز بسیار مهم است .حوله تن پوش ها معمولا در سایز های متفاوت xlarge , large , medium , xxlarge , small می باشد که متناسب با اندام خود می توانید از ان استفاده کنید.

قد حوله تن پوش 

همچنین قد حوله تن پوش ها نیز متفاوت بوده و بسته به قد خود که می خواهید حوله شما تا زیر زانو و یا روی زانو و یا کوتاه تر باشد می توانید از آن استفاده کنید.در ادامه قد حوله تن پوش های هر سایز بیان شده است.

  • قد حوله سایز medium یا متوسط 115 سانتی متر
  • قد حوله سایز large یا بزرگ 125 سانتی متر
  • قد حوله سایز xlarge (ایکس لارج) 135 سانتی متر
  • قد حوله سایز xx large (دو ایکس لارج) 145 سانتی متر

رنگ و طرح حوله تن پوش

طرح و رنگهای حوله تن پوش بسیار متنوع است که بسته به سلیقه خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید اما مهم ترین نکته ای که در طرح و رنگ حوله باید به آن توجه کنید ثبات رنگ حوله تن پوش است که در برابر شستشو و نور آفتاب تغییر رنگ ندهد همچنین نکاتی که در طرح حوله تن پوش باید به ان توجه کنید  دارا بودن کلاه , کمربند و جیب حوله است که کارایی آن را افزایش داده و باعث راحتی شما در حین استفاده می شود.

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک حوله تن پوش ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: